teresiadomander <3'

Det var vänskap vid första ögon kastet,
du fick mig att känna så,
det var stunden som fick mig att inse,
att livet är menat för oss två!,
och om jag ska va ärlig,
har jag inte känt den känslan,
förs jag träffa dig,
å om min dröm är riktig,
så vill jag att vi tar det väldigt försiktigt,
jag orkar inte med nå svek,
för jag klarar inte av de,
har växt ifrån all lek,
jag hoppas du förstår det,
de som jag behöver en närhet,
ja jag behöver din värme,
å jag vill, bara ha, din vänskap,
Du får mig känna såhär,
du tar mig till en ny värld.
Du får mig känna såhär,
du tar mig till en ny värld.
Du får min värld att snurra,
den snurrar så hårt för dig,
du får min puls att pumpa,
för du är en sånn fantastisk tjej.
För mig e du den ända,
ja du vet jag gör allt för dig,
så låt oss lära... känna,
För jag vet att jag vill,
för du e så underbar.
men vad tjänar det till,
om jag inte får nåt svar,
kan du ge mig en chans,
så du ser vad vi kunde haft.
Du får mig bli bländad,
av ditt fina leende,
ögon som tindrar,
ändrar mitt beetende.
Jag bara ser det,
allt finns hos dig.
de som jag undrar,
e jag den rätta för dig,
jag bara känner,
å vill så mycket mer,
när jag sluter mina ögon,
e det dig jag ser.
jag faller för dig,
kan du fånga mig i din famn,
min dröm blir sann när du bär mitt efternamn.
Korten är på bordet,
nu vet du vad jag känner,
kommer alltid vara du,
vad som än händer,
Du får mig känna såhär,
du tar mig till en ny värld.
Du får mig känna såhär,
saknar dig mest av allt sommarn med dig på gotland
kommer bli minnen för livet
loveu abv, <33
min flikkaahh <3''

Kommentarer
Postat av: carolinsflikkah

åhh vännen, iloveu! <3

2010-06-20 @ 14:56:55
URL: http://teresiadomander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som kan se)

URL/Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0